Sunați un măsurator pentru a face măsurători și
o estimare completă a costului reparației la cheie cu materialul.
Întrebare răspuns
1 Întrebare – Cât costă renovarea unui apartament?
Răspuns – Costul exact al renovării unui apartament depinde de mai mulți factori:
– suprafața totală a apartamentului sau a casei de la țară;
– amplasarea geografică a obiectului (oraș, suburbie, zonă rurală etc.);
– existența și complexitatea proiectului de design;
– volumul, nivelul și complexitatea lucrărilor necesare.
Cea mai economică renovare începe de la 130 de euro pe metru pătrat (costul muncii și al materialelor). Pentru a obține o estimare precisă a bugetului pentru renovarea dvs., vă recomandăm să ne contactați pentru a solicita vizita unui specialist în cadrul nostru, iar în decurs de una-două zile lucrătoare vom întocmi o estimare detaliată și vom răspunde la toate întrebările dvs.
2 Întrebare – Există un proiect de design gata pentru apartament. Se poate calcula costul total al renovării pe baza lui?
Răspuns – Pentru a face o estimare, se întocmește o listă de costuri separată și se stabilesc volumele necesare. Experții noștri vă vor alege cea mai bună variantă pentru materiale. În cazul în care este necesar, vom clarifica cu dvs. detaliile și posibilitatea de a efectua anumite acțiuni. Dacă designerul dvs. va supraveghea personal desfășurarea renovării, atunci toate întrebările și nuanțele vor fi discutate cu el, și nimeni nu vă va deranja pentru lucruri nesemnificative. În plus, colaborăm cu un număr mare de designeri competenți și experimentați din oraș, care sunt dispuși să ajute clienții noștri și să ofere condiții avantajoase.
3 Întrebare – Oferiți garanție pentru serviciile de renovare?
Răspuns – Da, după finalizarea renovării și predarea obiectului, oferim o garanție de 1 an. În plus, unele dintre materialele de marcă utilizate în colaborare cu producătorii cu care lucrăm beneficiază de o garanție de 10 ani.
4 Întrebare – Încheiați contracte prealabile cu clienții?
Răspuns – Încheierea unei înțelegeri scrise este o parte integrantă a lucrului cu clienții. Pe lângă această înțelegere, clienților li se furnizează un program și volumele de lucru viitoare, lista și descrierea detaliată a materialelor utilizate, precum și schemele de amplasare a instalațiilor electrice, sanitare și variante pentru deschiderea ușilor.
5 Întrebare – Cum este întocmită estimarea?
Răspuns – Reprezentanții noștri (șefi de șantier, ingineri) vin la obiect și măsoară și discută toate detaliile cu clientul. În ceea ce privește alegerea materialelor, puteți evita să vizitați o mulțime de magazine diferite. Specialistul nostru primește comanda și vine la obiect în ziua și ora convenite cu dvs., după care se întocmește o estimare detaliată. După ce ați primit și examinat estimarea, puteți adăuga sau elimina ceva.
6 Întrebare – Cât costă apelarea zilierului de măsură și care este prețul întocmirii estimării?
Răspuns – Această serviciu costă 500 de lei (se plătește la fața locului).
7 Întrebare – Poate să se schimbe prețul total al lucrărilor efectuate deja în timpul renovării?
Răspuns – Prețul poate să se schimbe în cazul în care clientul decide să facă unele modificări, să adauge sau să utilizeze materiale mai scumpe, de asemenea, pot afecta în mod neglijabil costul lucrărilor existența unor lucrări ascunse, descoperite în timpul renovării.
8 Întrebare – Care este durata renovării?
Răspuns – Totul depinde de volumul lucrărilor. Durata medie a unei renovări complexe este de 3 luni. În cazul în care apar anumite modificări sau retușuri în timpul renovării, durata poate fi prelungită până la 4-5 luni.
9 Întrebare – Cum se controlează meșterii voștri în absența proprietarilor apartamentului?
Răspuns – Cu fiecare client care nu poate să viziteze frecvent locul de renovare, suntem pregătiți să lucrăm de la distanță. Toate întrebările legate de desfășurarea renovării le puteți adresa designerului și șefului de șantier, care sunt responsabili de obiectul dvs. și supraveghează procesul de lucru. O dată pe săptămână, acești specialiști vă vor trimite un raport foto cu privire la progresul lucrărilor de finisaj. La cererea dvs., raportul poate fi făcut prin videocomunicație. Graficul de expediere poate fi, de asemenea, stabilit individual.
10 Întrebare – Puteți să efectuați renovări ale unui apartament nu într-un bloc nou, ci într-o clădire veche?
Răspuns – Facem renovări în orice încăpere, fie că este un apartament într-un bloc nou sau într-o clădire veche. De asemenea, putem efectua renovări nu doar în apartamentele din oraș și clădiri comerciale, ci și în case private, case de vacanță, case de la țară, atât în Chișinău, cât și în afara orașului. Singurul aspect de luat în considerare la lucrările de renovare în clădiri vechi sunt costurile suplimentare pentru demontaj și eliminarea deșeurilor și gunoaielor de construcții.
11 Întrebare – Este posibilă efectuarea renovării toamna sau iarna? Cum poate afecta aceasta calitatea lucrărilor efectuate?
Răspuns – Nici vremea, nici anotimpul nu pot afecta în vreun fel calitatea renovării unui apartament. Calitatea lucrărilor efectuate poate depinde doar de meșterii care efectuează lucrările de renovare. Cu toate acestea, ne asumăm responsabilitatea pentru proprii noștri specialiști, pentru că avem profesioniști adevărați, care știu ce fac.
12 Întrebare – La ce se referă garanția menționată pe site-ul vostru?
Răspuns – Oferim garanție pentru toate lucrările de finisaj furnizate de noi, precum și pentru instalațiile electrice și sanitare.
13 Întrebare – Efectuați renovări în apartamente mici și în spații separate?
Răspuns – Pentru noi, suprafața obiectului nu are nicio valoare și nu afectează cu nimic renovarea. Chiar dacă aveți un apartament tip studio de 20 de metri pătrați sau o încăpere separată (baie, bucătărie, balcon, cameră pentru copii etc.), este perfect posibil să efectuăm o renovare bună și de calitate, cu un design modern. Specialiștii noștri vă vor ajuta cu designul și vă vor sugera cum să aranjați corect mobilierul, astfel încât apartamentul sau încăperea dvs. să devină un loc confortabil și plăcut.
14 Întrebare – Ce înseamnă expresia „Renovarea apartamentului „la cheie”?
Răspuns – Această expresie implică realizarea maximă a tuturor lucrărilor de renovare și finisare, inclusiv materialele utilizate. La finalizarea renovării, obiectul complet finisat este predat comanditarului. În acest caz, clientul nu trebuie să facă nimic în plus, poate aduce imediat mobilierul și se poate muta.
15 Întrebare – Ce tipuri de renovări efectuați?
Răspuns – Efectuăm absolut toate tipurile de renovări. Instalăm instalații sanitare, facem instalații electrice. Toate lucrările sunt efectuate de specialiști calificați, cu pregătire și calificare corespunzătoare.
16 Întrebare – Efectuați renovări capitale complexe pentru vile, case particulare și case de vacanță?
Răspuns – Desigur! Vilele, casele particulare și casele de vacanță sunt la fel de locuibile ca și apartamentele. Singura diferență între ele constă în volumul de lucrări de renovare necesare.
17 Întrebare – Este posibilă ajustarea proiectului inițial creat în timpul desfășurării renovării?
Răspuns – Ajustări pot fi făcute în orice etapă a renovării în desfășurare. Cu toate acestea, modificările comenzilor pentru anumite materiale nu mai sunt posibile din cauza imposibilității de a le returna furnizorilor.
18 Întrebare – Curățați după voi deșeurile de construcție sau va trebui să le eliminăm singuri?
Răspuns – Pe parcursul renovării și la finalizarea acesteia, eliminăm toate deșeurile, ne ocupăm de evacuarea gunoaielor. Curățarea completă a spațiului poate fi comandată ca serviciu separat.